14 Şubat 2014 Cuma

Yeniler; Mac,Yves Rocher, Migros, Gratis

 Sevgililer Günü indirimi için watsons ve gratise uğradım. Fakat ihtiyacım olan pek bişey olmadığından Gratis'ten benri kare pamuklarımı yedekledim ve ihtiyacım olan ayak peelingini aldım. İki üründe %40 indirimdeydi.


Migros ise kampanyaların en güzelini yapmış ve cilt bakımı, parfümlerde %50 indirim vardı. Bir zamanlar severek kullandığım Emotion parfüm & deodorant kofresini aldım. İndirimle 10,95 liraya geldi.

Uzun zamandır Mac'ten almak istediklerim vardı. Zorlu bir süreçle bana geldiler sonunda :) Ben online alışverişten almadım. Arkadaşım alıp gönderdi. 
Aldıklarım ise; Peaches Allık, Soft & Gentle Msf, 168 Fırça, 219 Fırça

Son olaraksa yves rocher'in 15 lira üzerine olan bir kampanya koduyla yaptığım alışveriş var. Sevgili MakyajBlogum'un bununla ilgili açıklayıcı bir postu vardı zaten. Benim aldığım ürünlerde; Ferahlatıcı sprey ve kahveli duş jeli. Lip balm, göz makyaj temizleyicisi ve krem numunesi ise hediye geldi. Yves Rocher hep böyle kampanyalar yapsa ya :)

Benim yenilerim bunlardı. Artık çok fazla ihtiyacım yok ama high end ürün olup wihlistimde olan o kadar çok ürün var ki :) 

Anlık olarak alışverişlerimi/aldıklarımı instagramdan paylaşıyorum. Eğer anlık olarak görmek istiyorsanız buradan takip edebilirsiniz :)

Herkesin sevgi dolu geçireceği bir gün olur umarım :) 
Sevgiler <3

3 yorum:

vanilyalıünyam dedi ki...

Nedeyse büytün indirimlerden yararlanmışsın güle güle kullan canım :)

oje canavarı blog dedi ki...

güzel günlerde kullanın :)

mavidunyam dedi ki...

vanilyalı dünyam, biraz öyle oldu ama çok açılmadım :)

seda karapoyraz, teşekkür ederim :)