2 Ocak 2014 Perşembe

The Balm BalmShelter - Light/Clair


Bu renkli nemlendiriciyi oldukça geç edinenlerden biriyim. Kutusunu çekemedim ama kutusu yine balm'ın o güzel kaplarından.
Bendeki rengi en açık rengi olan light/clair. 


Dağıtınca aşağıdaki gibi gözüküyor. Oldukça doğal. Hem elle hem fırçayla yayması kolay.


Cilt rengini eşitliyor. Duruşunu sevdim ben. Parlama yapmıyor. Kalıcılığı orta derecede kapatıcılığı da sivilceleri tamamen kapatmasa da iyi. 

Fiyatı indirimsiz 36 lira ve ürün 64 ml. Çok uzun zaman gidecek bir ürün. Bu fiyata bu yumuşaklık, kapatıcılık kesinikle alınası. Cildinize uyarsa edinmelisiniz bence :) 

Herkese mutlu günler :)

2 yorum:

ozlemsblog dedi ki...

benim cildim biraz yağlı olduğundan bende parlama yaptı malesef..makyaj bazıyla karıştırıp sürüyorum daha az parlama yapsın diye, biraz hayal kırıklığı yaşadım doğrusu :(

mavidunyam dedi ki...

herkes çok beğeniyor halbuki, bende beğendim, demekki cildinize uymamış =/