30 Aralık 2013 Pazartesi

Clinique Party Favours Set


Clinique onlinedan aldığım bu set ben aldıktan birkaç hafta sonra 30 lira düştü. Üzülerek tanıtıyorum :) 

Sette böyle bir makyaj çantası var. Kaliteli,renkleri güzel bir çanta. Çıtçıtlı ve daha uzuyor. 

İçindekilerle ürünler birlikte oldukça avantajlı bir set. Çünkü oje ve göz kalemi hariç ürünler tam boy.


Far paletinde renkler mor tonlarından seçilmiş.


Mor - mürdüm kullananlar için oldukça güzel bir palet. 


İlk baştaki açık pembe farın yapısı sert ve ışıltıları iri. Diğer farlar oldukça yumuşak. Hepsini kullanmadım henüz. 2.rengi gölgelendirme amaçlı kullandım ve kalıcılığı fena değildi. Tozutmuyorlar.


Chubby Stick'i daha önce şu yazımda detaylıca değerlendirmiştim. Mor ruj sevmem ama bunu çok sevdim. 


Rimeli de bu yazımda tanışmıştım. Hacim verişi iyi uzatması da fena değil. Ortalamanın üstünde bir rimel.


Göz kremini henüz kullanmadım. Ama göz kremlerimden beklentim sadece nemlendirme olduğu için ve onu da karşıladığını duyduğum için memnun kalacağımı düşünüyorum.


Göz kaleminin rengi çok hoş ama sorunlu bir kalemi, çok az açıldı. 


Koyu kahve renkte.


Oje ise tam bir fuşya. Rengi çok güzel. Kalıcılığı da fena değil yine.

Mor - mürdüm ton severseniz bu seti tercih edebilirsiniz. Hem içindeki tam boy ürünlerle avantajlı hem de kullanışlı ürünler. 

Mutlu günlerrr :) 

Hiç yorum yok: