26 Aralık 2013 Perşembe

Mac Stroke Of Midnight Eye Bag - Violet


Mac'in holiday koleksiyonlardan olan eye bag seti alalı bir haftayı geçti. Mağazalarda kalmamış. İnternet sitesinde hala mevcut sanırım. Almak isteyenler için yazıyı hemen yazmak istedim. Çünkü ben aradığımda pek fazla görsel bulamamıştım.

Set kutuyla geliyor ve bence kutusu da çok özenilmiş.


Çantası çok şık. Çanta gibi değil zaten. Büyük cüzdanlardan bir tık daha büyük. Belki bir yerde el çantası bile olabilir. Kaliteli bir kumaşı var, silinebilir. İç astarı da çok şık.


Kutunun içi de bu desende. 

İçinden çıkanlar ise; 
- In Extreme Dimension Lash Maskara
- Blactrack Fluidline Eyeliner
- Frozen Violet Pro Longwear Paint Pot
-Fırça 209 / 239 


Rimelin fırçası kısa ve plastik. Normalde plastik fırçaları sevmem ama bu çok güzel. Uzatma ve kıvırmada çok başarılı. Ama asla dolgunluk vermiyor.


Paint pot ise rengini tam çıkaramadım fotoğraflarda. Gri - kahve gözüküyor ama morluk var içinde. Ve ışıltılar.


Rengi burdakine çok yakın. Gölgeleme içib güzel duruyor. Işıltıları biraz daha az olabilirdi bence.


Çift taraflı fırçada 239 far uygulama fırçası, 209 eyeliner fırçası var. 239 zaten almak istediğim bir fırça olduğundan bu şekilde şık bir tasarımla edinmiş olmama sevindim.


Fırçayı kullandığım için kirli :) Far uygulamada çok başarılı. Farı iyi tutuyor. 


Henüz denemedim 209 fırçayı ama eyeliner için bana kalın geldi. 

Blacktrack eyeliner'ı açmadım henüz. Zaten jel eyelinerım mevcutta var ve açıp kurutmak istemedim. Ama kullananlar çok memnundu.

Setteki bütün ürünler orjinal boy. Fırçalar tasarım ve çift taraflı sadece. Set fiyatı 145 lira. Tek tek hesapladığında yarısı kadar bir fiyata geliyor set. Eğer beğendiyseniz bence sizde bitmeden alın derim :) 

Herkese mutlu günler :)

Hiç yorum yok: