24 Aralık 2013 Salı

EOS Lip Balm - Summer Fruit

Herkese merhabalar ! :)
Uzun zamandır yine yazamıyorum. Daha doğrusu yazmak istiyorum ama fotoğraf çekmek için uygun zamanım olmadığımdan yeni ürünleri yazamıyorum. Sanırım dönem bitene kadar bloga sık yazı eklemek pek mümkün olmayacak :/ Çok yoğun bir okul dönemi geçiriyorum maalesef..

Bugünün konuğu EOS :)
Dudakları çok kuruyan biriyimdir. Özellikle de kış ayaklarında kuruluk, çatlak sürekli olan bir şey dudaklarımda. Sevgili makeupaddictblog'un sahibesinin sattığı zaman bende bir tane edimdim EOS lip balmdan.

Dış kabı kauçuk ve renkli. İçeriğine göre dış rengi değişiyor. Yaz meyvelerinden oluşan bir aroması var ama kokusu pek tatlı bir meyve kokusu değil. Ama zaten sürme süresi uzun olmadığından fazla etkilemiyor beni. 
EOS lip balm %95 organik ve %100 doğal içeriğe sahip. İçerisinde shea yağı, e vitamini, jojoba yağı var. Yumuşak bir his bırakıyor içeriği sayesinde.


Kapağını açınca böyle bir görüntü çıkıyor karşısınıza. Normal lip balmlardan farklı. Alt ve üst dudağa aynı anda uygulanabiliyor. Yapış yapış bir his bırakmıyor. Dudakları yumuşatıyor ve ruj öncesinde kullanılabilecek lip balmlardan birisi. 

Eğer denk gelirseniz ya da yabancı sitelerden alışveriş yapıyorsanız edinebilirsiniz. 
İyi günler :) 

Hiç yorum yok: