4 Aralık 2013 Çarşamba

Flormar Wet Look Oje WL04 & Claire's Oje


Merhabalar,
Kış sanırım artık geldi ve havalar karanlık. Ama ben ojelerle bu havaları renklendirmek istedim ve lila - mor karışımı ojeler sürdüm. Montumla da istemeden bir uyum sağladım sanırım :D 

Flormarın Wet Look koleksiyonundan aldığım lila ojeyi çok beğendim. Kıvamı çok güzel, fırçası yassı fırçalardan ve ambalajı da bu sefer oldukça hoş. 


Yüzük parmağımda ise sevgili passiflora'nın blog çekilişinden kazandığım Claire's 6lı mini oje setindeki mor,pembe bronz karışımlı simli ojeyi sürdüm.

Yapısı ince 4 ya da 5 kat var tırnağımda, yansımaları çok hoş. Çıkarması bazı simli ojelere göre oldukça kolay ama tabiki de yine de zor çıkarması.


Ben bu ikiliyi çok sevdim. Siz nasıl buldunuz ? 

Sanırım flormar wet look koleksiyonundan bir kaç renk daha alabilirim. Flormarın fiyatı 3,5 lira. 
Herkese mutlu günlerrr =)

Hiç yorum yok: