22 Ekim 2013 Salı

Clinique High İmpact Maskara


Sanırım clinique'in en sevilen rimeli bu. Ben online alışveriş yaptıktan sonra tester olarak bunu seçmiştim. 
Orjinal boyu 7 ml, bendeki seyahat boy ve 4 ml.


Fırçası plastik değil, kıl fırçalardan. Ben bu tür fırçaları daha çok seviyorum. 
Ambalaj olarak güzel diyebilirim. Çok güzel bir yeşil tonu ve metalik kapak. 

Benim kirpiklerim kısa ve ok gibidir. Bu yüzden uzatacak,ayıracak bir rimel olmalı. Pek çok kişi high impact maskaranın uzatmasını seviyor. Ama ortalama bir uzatma sağlıyor benim kirpiklerimde. Çok bir sorunu olmayan hatta ortalama bir sorunu olanlar çok memnun kalacaklardır. Ama maalesef ben memnun kalamadım. Belki kullandıktan çözülür ve daha iyi sonuç verir bilemiyorum. Ama verdiği sonucun 59 liraya değeceğini düşünmüyorum. Maskara fiyatı olarak ortalama bir pahalılıkta. Ama hiçbir gün kullanmam diyeceklerimden de değil. 

Düz kirpikleriniz varsa ve uzatsın istiyorsanız önermiyorum. Ama kirpiklerim fena değil, daha da belirgin olsun diyenler de bir göz atsınlar. 

Herkese mutlu günler =)

Hiç yorum yok: