24 Ekim 2013 Perşembe

Clinique Chubby Stick İntense - 01 Curviest Caramel


Son zamanlarda biraz Clinique ' ten gider oldum, online alışveriş sağolsun =D 
Ve ne zamandır istediğim chubby sticklere kavuştum. Aslında ilk aldığım bu değildi, son alışveriş yazımdaki seti almıştım daha avantajlı diye. Ama geçenlerde online alışverişte verilen sampleları görünce dayanamadım ve en merak ettiğim renklerden birini daha aldım. 

Clinique'in bu karton kutularını çok seviyorum. Hafif yumuşaklığı, renkleri ve çiçek desenleri hoşuma gidiyor.



Tam adı gibi karamel bir renk. Ama şeftalimsi bir renk. Canlı değil asla, nude gibi ama rengini oldukça iyi veren bir ruj. 
Tamamen opak olan bir renk, nemlendirmesi iyi , kışın kullanması bu açıdan daha zevkli olacaktır.
Hafif makyajlarda bunu kullanabilir ya da siyah/koyu bir göz makyajıyla kullanabilirsiniz.

Bendeki duruşu şöyle;

Asla belli olmayan bir renk değil bende. Bakınca ruj sürüldüğü belli. Ben rengini sevdim. Sizde hafif renkler seviyorsanız bunu kesinlikle deneyebilirsiniz.

Ürün 3 gr ve 49 lira. 

Clinique online'da çok güzel testerlar olduğunda sepete atın bence ;)  
Mutlu günler =)

Hiç yorum yok: