31 Ekim 2013 Perşembe

Nyx Jumbo Göz Kalemi - 619 Rust


Merhabalar,
Kızıl - mürdüm tonunda harika rengine vurulup aldığım kalem far bugün blogumun konuğu. 


Kalıcılığı hakkında kimileri şikayet etse de indirim varken ve rengine vurulmuşken almamak olmazdı diye düşünüyorum. 


Rengi tam yansımamış burada. Aslında daha mürdüme kaçan bir rengi var. Ben henüz far olarak kullanmadım. Üst ve alt kirpik dibime eyeliner gibi çekip dağıttım, bol rimelle harika duruyor bu şekilde. 

Çok kolay sürülen, kremsi bir yapısı var. Bu yüzden açarken de dikkatli olmak gerekiyor. Açmadan önce 10 dk buzdolabında bekletilirse bir sorun olacağını düşünmüyorum. 

Yağlı göz kapaklarına tavsiye etmiyorum. Çünkü dağılmaya ve uçup gitmeye müsait. Kalıcılık açısından evet çok iyi değil ama altına bir bazla daha iyi olacağını düşünüyorum. 

Hala indirim devam ediyor sanırım. Gerçek fiyatı 15 lira. Ben indirimle 10 liraya almıştım. Oldukça fazla gramaja sahip, ürün 5 gr. 

Herkese mutlu günler =)

2 yorum:

gösde dedi ki...

renk harika ♥
bu kalemler bende eyeliner şeklinde hiç kalıcı olmuyor:(
ben çözümü maybelline color tattooların üzerine far şeklinde kullanarak buldum :)
maybelline on and on bronze ile nyx french fries harika bi ikili oldular ♥
bu renk de pink gold un üzerinde süper durur gibime geldi:)

mavidunyam dedi ki...

renk cidden harikaaa <3 Ya bende de çok olmadı ama idare etti, pink gold la bencede muhteşem duracaklar ama o şekilde bir göz makyajı için ortamı olmadı =D