9 Ekim 2013 Çarşamba

Nyx Jumbo Lip Pencil - 720 Honey Nectar


Nyx çok ilgimi çeken bir marka değildi. Ama douglaslardaki %50'ye varan indirimi, cruelty free marka olması ve  şu sıralar kalem ruj fikrini çok sevmem sebepleriyle almış bulundum.

Aklımda bir renk belirleyerek gitmedim, hatta testerı bile yoktu bu ürünün. Sadece rengini çok beğendim ve aldım =D 

Ama iyiki de almışım diyorum. Oldukça yumuşak bir yapısı var, sürülüşü çok kolay. Tamamen opak, sadece alt dudağınıza sürüp yedirdiğinizde bile opakladığından bir şey kaybetmiyor. 

Kalıcılığını da beğendim ben. Bir şeyler yiyip içtikten sonra peçeteyle silmezseniz rengini hafif bırakmış oluyor.


Rengi yukarıdaki swatcha çok yakın. Birçok makyaja da yakışacak bir ruj. Eğer kalem ürünler seviyorsanız şu sıralar indirimdeyken bir şans verin bence.

Açılması ise kalem açacakla oluyormuş, arkadan çevirmeli değil. Plastik kabını kalem açacağı nasıl açacak diye düşünsem de deneyip göreceğiz =) 

Yumuşak olması nedeniyle açmadan 10 dk önce buzdolabında bekletip sertleştirirseniz dağılmadan kolayca açabilirsiniz.

Ürününün gramajı da oldukça iyi, 5 gr. İndirimsiz fiyatı 15 lira ben  10 liraya aldım indirimle.

İyi günlerrr =)

Hiç yorum yok: