1 Ekim 2013 Salı

Too Faced Krem Allık - Prim&Poppy


Sephora'nun yazın yaptığı indirimde %50 indirim grubunda olan krem allıktı kendisi. Kutusu bile çok şık olan bu allığın tasarımını çok zarif buldum.


Siyah kenarları kabartmalı desenli tasarımı. Ürün kabı sert plastik.


Allığın rengi gerçekten tam baharlık ama ben her mevsim seve seve kullanırım. Pembe - coral arası bir rengi var. Yanakta çok hafif bir renk veriyor.


Tam olarak yukarıdaki swatchtaki gibi durmuyor. Dağıtıldığı için çok hafif bir rengi kalıyor. İlk başta acaba kalıcı olacak mı demiştim ama oldukça kalıcı. O hafif rengini uzun saatler sürdürüyor. Orta renk teni olanlara bile olacağını düşünmüyorum. Açık tenliyseniz size olacaktır ve denemenizi tavsiye ederim. Sürümüde oldukça kolay. Yayılmasında herhangi bir zorluk yok. 
Dudakta da kullanılabiliyormuş. Adı zaten cheek&lip creme color. Henüz dudakta denemedim ama oldukça güzel duracağından eminim.


Ürün 4,5 gram. Ve %50 indirimde 30 liraya aldım ben.

4 yorum:

Unknown dedi ki...

güle güle kullan :) ben bu indirimi kaçırdım maalesef bu krem allıklardan almayı çok istiyordum :(

мaᖱaмe кoкoş dedi ki...

Güle güle kullan bence süper bir rengi var !
;)

mavidunyam dedi ki...

ceyda, ilerleyen zamanlarda bir daha olur belki o zaman alırsın =)

madame kokş teşekkür ederim =)

Unknown dedi ki...

ürünün dışı ne kadar güzel :) regide pek bi şeker :)