4 Ekim 2013 Cuma

Clinique High Definition Lashes Maskara


Yeniler yazımda bahsettiğim setin içinden çıkan maskara kendisi. Bu setlerde genellikle high impact oluyordu. Bende seti almaya karar verdiğim gün incelemeden aldım ve kasaya gittim. Eve gelip açınca farkettim. Bazı setlerde bu maskara varmış. 

Ambalajı hoşuma gitti, dokusu çok güzel. 

Bu maskaranın özelliği belirginleştirmesi sözde. Ama maalesef bende öyle bir erki olmadı. Belki ilerleyen zamanlarda kendine geldiğinde düzelir diye düşünüyorum. Çünkü birçok maskarayı uzun süreli kullanımdan sonra sevmişliğim var. 


Fırçası çift taraflı. Önce fırça tarafını sonrada plastik tarak tarafını kullanıyorsunuz. Trak kısmından sonra biraz yoğunlaşıyor kirpikler. 

Benim düz kirpiklerimde öyle aman aman bir etkide bulunmadı kendisi. Dediğim gibi umarım ilerleyen zamanda oturan bir rimeldir kendisi. 

Çok bir etki aramayan kişiler alıp rahatlıkla kullanabilirler. 

Ürün fiyatı 59 lira ve 7 ml.

Hiç yorum yok: