24 Ağustos 2014 Pazar

Bioderma Sensibio Mask

Herkese merhabalar,
Bu sıcaklarda nemlendirici sürmek bazen eziyet gibi geliyor gerçekten. Ama cilt yaz ayında da olsa kuruyor ve ara sıra yoğun bir nemlendirme istiyor.


Bioderma tarafından tarafıma gönderilen Sensibio Mask hassas ciltler için nemlendirici bir maske. Ama benim daha önce denemediğim bir maske çeşidinden. 

Sensibio Mask krem kıvamında, beyaz renkli. Cilde yoğun bir şekilde sürüp yayıyorsunuz ve 15-20 dakika arasında bekliyorsunuz. Bu maske krem gibi olduğundan cilt tarafından emiliyor. 
Ben banyo sonrasındaki cilt hassasiyetimi gidermesi için hem de cildimde oluşan kuruluğu gidermesi kullanıyorum. 15 dakika cildimde bekletiyorum. 15 dakika sonunda cildim tarafından büyük çoğunluğu emiliyor zaten. Kalanı ise havlu kağıtla nazikçe siliyorum. İsterseniz su ile de yıkanabiliyor. 

Nemlendirmesi oldukça iyi bence. Gün boyunca cildim nemli kalıyor. Hatta etkisini ilerleyen günlerde de sürdürebiliyor. 
Yaz ayında benim sevdiğim bir nemlendirici maske oldu. 

*Ürün tarafıma Bioderma tarafından gönderilmiş olup yorumlarım objektiftir.

Hiç yorum yok: