21 Ağustos 2014 Perşembe

Yeniler; Ankara Alışverişi, İG;Kozmetikbutiğim

Herkese merhaba :) 
Beni instagramdan takip edenleriniz varsa orada 2,5 ay önce bir duyuru yapmıştım. 2 ay boyunca Ankara'da olacağım yönünde :)
Ankara'da muhteşem günler geçirdim. Tanışmayı çok istediğim; Başak, Yelda, Francescala, Kovakadınıyımben, Kübra ve Pınar ile tanıştım. Hepsi sanıldığından da tatlı muhteşem insanlar :)
Ve her daim alışveriş arkadaşım Dörtdörtlükblog'tan Gözde oldu :) 

Aldıklarım ise topluca şöyle;

*Ben gittiğim zaman The Body Shop da 3 al 2 öde kampanyası vardı. Bu kampanyayla 2 adet Shea Body Butter ve 1 adette peeling aldım. Peeling çoktan bitti bile :)

*Uzun zamandır istediğim Wet N Wild - Walking On Eggshells paletini aldım ve bir de mat rujlardan Just Peachy sepetime eklendi :)

*Sephora indirim zamanında ise 45 numaralı fırçasını ve YSL Kiss&Blush 5 numarayı doğum günü hediyesi olarak aldım.

*Kızılay YKM de Clarins siyah göz kalemi indirimdeydi ama sevmedim :/

*Nex Level Nars da Soulshine allıklardan bulunca kaçırmadım :) Yanına da ne zamandır istediğim Dolce Vita ruj eklendi :)

*Cepa H&M de ise kozmetik kısmı oldukça doluydu ve 2 adet kalem ruj ile 1 adet lip tint aldım :)

*NOTE markasından 2 adet ruj ve birde concealer aldım.

*Essence kaç mascarasını bulunca 2 adet aldım ve bronz kalemde bingosu oldu.

*Sephoralarda Clinique'in 3lü setleri 19,90 liraya satılıyordu. İçinden çıkan çeki birşey bulamadığımdan kullanmadım.

*Flormardan çok merak ettiğim primerı aldım.

*Kiehls tam ben gittiğim zaman açıldı ürünlerini inceleme fırsatı buldum :) Gelmeden öncede Avokadolu  göz kremi ile kil içeren temizleyicisinden aldım.

*Mac ten ise Twinks far, Rihanna ruj ve Pro Longwear Brow Set aldım.

Ve ne zamandır istediğim Lorac Pro Palete ve Chanel Espiegle'ye instagramdaki adıyla Kozmetikbutiğimden sahip oldum :)

Şubat ayında istedim ve ürünleri getiren arkadaşı Ağustos da getirdi :) Chanel Espiegle ise kendisinin blog satışından aldım. Baby lips hediyeleri oldu:)

Hepsi 2 ay boyunca ara ara aldım. Tek seferde yapmadım alışverişleri. 
Bu arada uzun zamandır hem sıkılmamdan kaynaklı hem de iyi fotoğraf çekecek ortamım olmamasından kaynaklı olarak bloga yazı girmedim. Fakat o kadar çok yazı birikti ki yazmak istiyorum onları. O yüzden bir müddet buralara uğradım.

Merak ettiğiniz ürün varsa yorumda belirtebilirsiniz :)

Herkese mutlu günler :)

4 yorum:

Mor Menekşe dedi ki...

Şahane şeyler almışsın hepsini güzel günlerde kullan ve tabi bu güzel ürünlerin yazılarını blogda görmeyi istiyorum.:)

mavidunyam dedi ki...

çok teşekkür ederim :) fotoğraflamaya başladım yavaş yavaş hepsini yazacağım inşallah :)

Unknown dedi ki...

Clinique'in 3lü setinde neler var ?

mavidunyam dedi ki...

Temizleyici jel, tonik ve nemlendirici krem