30 Ağustos 2014 Cumartesi

Nars Soulshine Cheek Palette


Nars'ı takip edenler bilir bir koleksiyon çıkardı ve o koleksiyondaki 2 allık da kapışıldı. Kış olması lazım. Ben alamadığıma üzülmüştüm çünkü hem kocaman hem fiyatı makul hem de süper renkler içeriyordu.

Ankara'da Next Level Avm deki Nars'ı ziyaretim sırasında görünce "keşke alabilseydim" dedim ve Oğuz mua elimizde var deyince de şaka yaptığını düşündüm. Ellerinde birkaç adet olduğunu söyledi. Ve tabiki hemen aldım :)


Palet normal allıklardan farklı kapta değil ama içeriği farklı.


12 gramlık bir ağırlığı var ki normal allıklar 5-6 gram. 3 renkten oluşuyor. Kayısı, pembe, mürdüm. 


Üzerindeki Nars yazısı simli bir şerit şeklinde ve ilk kullanımdan itibaren yok oluyor. Bu paleti ister karıştırıp kullanın isterseniz de tek tek. Her türlü muhteşem <3
Her yerde swatchı olduğundan ben tek tek swatchlamadım. 
Pembe renk içlerindeki en az renk veren, mürdüm ise en çok renk veren allık. Kalıcılığı ortalama. 

Ürün 12 gram olabilir ama fiyatı 85 lira. Ki Nars'ın allıkları 4-5 gram arası sanırım ve fiyatları 78 lira civarında.

Eğer almak isteyenler varsa mutlaka Next Level Avm deki Nars'ı ziyaret etsin, Oğuz ve Eda mua ile de sohbet etsin :) 

Hiç yorum yok: