27 Eylül 2014 Cumartesi

H&M Lip Tint - Hot Pink


Merhabalar :)
H&M başarılı bir makyaj koleksiyonu çıkardı ve benimde çok ilgimi çekiyordu. Ankara Cepa Avm de dolu bir stand görünce çok sevindim. İlk olarak ilgimi Lip Tint çekti. 5 rengi olması lazım. Kırmızı,turuncu,pembe, açık pembe ve kırmızıya yakın fuşyamsı renkleri vardı. 


Lip tintlerin ucu böyle. Tüp şeklinde bir ambalaja sahipler. Fırçayla sürmek gerekiyor mutlaka. Çünkü parmağa rengini çok veriyor. İlk sürdüğümde bilmeden fazla sürdüm ve benim için fazla renkli oldu. Tam neon pembeler gibi duruyordu. Fakat daha sonra lip balm üzerinde hafifçe sürünce bayıldım. 

Kadife gibi duruyor. Sürümü çok kolay değil ama fırça ile sürünce sorun olmuyor. Dediğim gibi pigmentasyonu çok fazla olunca çok çok az almak gerekiyor fırçaya. 


Az alıp uygulanmış hali aynen böyle. Kalıcılığını beğendim. Birçok rujdan daha iyi. 

Ürün 12,5 gram olarak gözüküyor ama tüpü sıkınca içi sanki tamamen hava dolu ve hemen bitecekmiş gibi görünüyor. Bence daha fazla renk çeşidi olmalı. Çünkü turuncu rengini ve açık pembe rengini çok beğenmedim. Kırmızı ise ihtiyacım olmadığından almadım. Fuşya gibi olan kırmızıya yakın olan rengi ise elimde benzer renk olduğu için bıraktım. 

Fiyatı 9 ya da 10 lira. Fiyat - performans açısından çok beğendiğim bir ruj oldu :)

Mutlu huzurlu günler herkese :)

Hiç yorum yok: