18 Eylül 2014 Perşembe

The Balm Cindy - Lou Manizer


Mary - Lou çok ilgimi çekmemişti ama Cindy - Lou ilk çıktığından beri aklımdaydı. Kabı çok şirin bence.


İlk çıktığında pembe renkli bir aydınlatıcı ne güzel diye sevinmiştim fakat içinde şeftalilik de barındırmakta ve pigmentasyonu aydınlatıcı için çok fazla.


Rengi gerçekten çok güzel. Kocamanda bir aynası mevcut.


Rengini aynen veriyor. Pigmentasyonu çok başarılı ve bol ışıltılı. Ben genellikle allık olarak kullanıyorum. Aydınlatıcı için çok çok az alıp iyice dağıtmak gerekiyor.


Dağıtılınca da aynen böyle oluyor. 
Pembe aydınlatıcı gibi düşünürsek değil ama çok tatlı bir renk, muhteşem bir pigmentasyon ve Balm'ın en başarılı kaplarından biri.

Fiyatı indirimsiz 50 lira, ben indirim zamanı 25 liraya almıştım. Ürün ise 8,5 gram. 

Hiç yorum yok: