9 Ekim 2014 Perşembe

Mac Viva Glam Rihanna Ruj

 Merhabalar, 
Almayı hiç düşünmediğim ama sürünce etrafımdaki herkesin çok güzel olmuş deyip beni ikna ettiği bir ruj var bugün blogda :D

Rihanna 2014 yılında Mac'in en güzel koleksiyonlarını çıkardı. İlk gördüğümde kırmızıya ihtiyacım yok ki deyip denemeyi hiç düşünmemiştim. 
Elimde swatchladığım zaman kırmızı içinde pembemsi ışıltılar olduğunu gördüm ve değişik geldi. 
Ambalaj olarak ise çok şık gerçekten. Koyu kırmızı, mat, kadife-nubuk gibi bir ambalajı var. Mac'in Frost serisinden bir ruj.


Ruj kabında çok sıradan duruyor bence. Dudağa uygulayınca günlük kırmızı olduğunu görüyorsunuz.


Burada daha hafif çıkmış. Ama ben zaten ilk sürdüğüm gibi bırakmıyorum, biraz daha hafifletiyorum. O zaman daha da günlük hale geliyor. Kalıcılığını ise beğendim. Birşeyler yiyip içtiğimde hafif silikleşse de dudakta rengini koruyor.

Kokusu klasik Mac kokusu ki ben çok seviyorum bu kokuyu. Ürün 3 gram ve fiyatı 55 lira. 

NOT: Mac'in Viva Glam serisine verdiğiniz para Mac tarafından açılmış olan AIDS fonuna gidiyor.

Hiç yorum yok: