14 Ekim 2014 Salı

NOTE Rich Colour Ruj - 08 Brownie Pink

Merhabalar,
NOTE ürünleri bahar döneminde çıktı ve Ankara'da Pino Parfümerilerde satışa çıktı. Ardından yazın Boyner'le de işbirliği yapıldı. Geçen gün gördüğüme göre T-Shoplarda da satışta. 

Kabı mat siyah ve üzerinde sadece NOTE yazıyor. 2 ruj serisi var, ambalajları aynı ama biri tombul biri ise incelen bir ambalaja sahip.

Benim ilk merak ettiğim rujları oldu. Çünkü çok beğeniliyordu. Çok güzel renkleri var gerçekten. İlk seçtiğim ruj Brownie Pink oldu.



Rengi adıyla gerçekten uyuşuyor. Pembe-kahve karışımı doğal duran ama yüzünüze renk katan bir renk. 
Joker bir ruj çünkü her makyajla uyum sağlıyor. Pigmentasyonu muhteşem ki bu kadar beklemiyordum açıkçası. 


Dudaktaki duruşunu çok beğeniyordum. Çok fazla hata belli etmiyor. Benim dudaklarım çok kurudur. Eğer bakım yapmazsam hemen mahvolur ki burada da öyleydi. Ama çok vurgulamıyor bunu. 

Sürümü en kolay olan ruj bu bence. Serinin hepsi böyledir diye düşünüyorum.

Ürün 4,5 gram. Fiyatı ise 22,90 olması lazım.

Mutlu günler :)

3 yorum:

ilke Çevik dedi ki...

Gerçekten duruşu çok güzelmiş =)

mavidunyam dedi ki...

gerçekten çok hoş :)

S&S dedi ki...

Ben de aldım aynısını. İlk sürüşte kokusu çok rahatsız etse de, sonradan koku pek hissedilmiyor. Ama rengi gerçekten çok güzel.