3 Ekim 2014 Cuma

YSL Kiss & Blush - 5 Rouge Effrontee


YSL; Kiss & Blush serisini hem allık hem ruj olarak kullanmak üzere likit tarzda üretilmiş bir ürün. Toplamda 12 renk seçeneği var ki her rengi gerçekten güzel ve alınası. Ben pembe likit ürünleri daha çok sevdiğimden pembelere gitti elim fakat Sephora Ankamall deki Burak'ın bu rengi göstermesiyle bayıldık. Koyu pembe bir renge sahip.


Likit olan bu ürün su gibi akışkan değil, kıvamlı.


Rengi dağıtınca ortaya çıkan sonuç ise böyle. Ben biraz daha hafifletiyorum yanaklarımda kullanırken. 


Aplikatörü ise sünger ve oval yapıya sahip. Yanaklarıma süreceğim zaman elime bir miktar alıp fırçayla dağıtıyorum. Dudaklarıma ise aplikatörü ile sürüyorum. Yanaklarımdaki kalıcılığı ile dudaklarımdaki kalıcılığı aynı oldu benim. Birçok kişi dudakta sevmemiş. Renginin koyu olmasından mı kaynaklı bilmiyorum ama ben çok sevdim. Sürümü çok güzel, dudaklarıma verdiği his de çok güzel. Kadife gibi yumuşacık oluyor dudaklarım. 

Ambalajı ise gerçekten çok şık. Ojeyi andıran bir tasarıma sahip. 

Kısacası benim sevdiğim bir ürün oldu. Bir rengini daha almayı planlıyorum :D
 Ürünün gramajı 10 ml ve fiyatı 110 lira. 

Hiç yorum yok: