24 Eylül 2012 Pazartesi

Ecotools Fırça Seti

 Ecotools fırçaların çok merak edeni var. Ben ya geçen yaz aldım ya ondan önceki yaz, hatırlayamıyorum şimdi =) 2 set vardı. Birisi bu içinde; baby kabuki, pudra fırçası, concealer fırçası ve blending fırçası var. Diğeride tamamen göz makyajı için olan fırçalar vardı.
Baby kabuki adı ama fırça yine büyük sayılır. Ben pudra uyguluyorum kabukiyle. Kılları yumuşacık. Kokusu yok. Yüzümde gezdirmekten zevk alıyorum =) Kıl dökmedi henüz.

Pudra fırçası da kocaman bir pudra fırçası değil. Küçük. Birkaç defa kullandım ben ama bu da yumuşacık.

Blending fırçası ise çok güzel iş çıkarıyor. Bununla yaptığım gölgeleme işlemini seviyorum. Yumuşacık dememe gerek var mı ? =)


Concealer fırçasını ise henüz kullanmadım. Ama yumuşacık bu da =D


Ben bu setten memnunum iyi ki almışım diyorum. Birde ufak bir, bezden çantası var. Ama fırçalar biraz yamuluyor diye ben koymadım içine. Bu plastik kabında muhafaza ediyorum.

Fiyatı 35 liraydı. Çok değişmemiştir. 34-35 lira civarı satılıyor.





3 yorum:

Unknown dedi ki...

severek kullandıgım bir set kapatıcı fırcasını kullanmamıstm baslarda ama yuzdeki uygulamalarda süper sonuc veriyor;)

kitten dedi ki...

ecotools fırçaları çok kalitlei buluyorum ben de

mavidunyam dedi ki...

bende henüz kapatıcıyı kullanmadım ama kabuki favorim kesinliklee =)

evet gerçekten kaliteliler kitten =)