2 Eylül 2012 Pazar

The Balm Shady Lady Vol.2


The Balm ilk geldiğinde çok konuşuldu, ürünleri merak edildi, bloglardan ürünlerden almaya başladıkça yazdı. Ben bu ürüne kavuşalı aylar oldu aslında ama bir türlü yazamadım. Hala almayı düşünenler vardır belki diye yazmak istedim. Ben bir ürün alırken birçok blogtan okumayı seviyorum. Herkesin swatchı, düşüncesi farklı oluyor çünkü.

Kesinlikle çok güzel bir palet. Benim ihtiyacım olan renkleri karşılıyor. Oldukça yumuşak ve pigmentliler. Anında renklerini veriyorlar. Şimdi tek tek renkleri hakkında yorumlarıma geçeyim.
Üstteki ilk iki rengi henüz kullanmadım. Hafif simliler ve koyu renkteler. İlki bronz bir kahve gibi, diğeriyse mor ışıltılı sşyah gibi nitelendirebilirim. Mor aslında ama sürünce koyu duruyor siyah gibi ve mor ışıltılı duruyor. Çok garip bir anlatım oldu sanırım =D İnsane jane; çok hoş bir renk göz kapağına sür çık renklerden. Gözüde çok güzel aydınlatıyor. Siyah bir eyeliner ile de enfes durabilir. Ya da ilk baştaki rengide crease bölgesine sürüp güzel bir göz makyajı yapabilirsiniz. Bossy bobbi; çok tatlı bir mavi. Ben Temting tara yı sürüp crease bölgesinede bossy bobbiyi sürerek kullandım genelde ve çok beğenildi. Yeşil rengide henüz kullanmadım, oysa göz makyajında yeşil rengi çok severim. Just this once çok tatlı bir renk, eğer açık tenliyseniz sürüp çıkıp harika duruyor. Ben en çok bu rengi seviyorum sanırım =) En alttaki ilk renk güzel gibi durmuyabilir kabında ama sürünce gerçekten harika olduğunu anlıyorsunuz. Helede en altın en sonundaki renklede birleşince açıktan koyuya bir kombinasyon gibi oluyor. Tam yazlık renkler aslında ama bana yaz kış farketmiyor =)

Şimdi swatclara bakalım;


En üstten alta doğru gidiyor renk.

9 far var ve toplam palet 17 gram. Yani oldukça büyükler. Çok pigmentli olduklarından çok uzun süre gider. Yalnız far bazıyla daha kalıcı olabilirler. Kalıcılığı iyi ama ben uzun süreler dışarıda olduğumdan uçup gidebiliyorlar.
Son olarak fiyatı 60 tl, benim gibi indirim anında alırsanızda çok uyguna gelebilir =)

Hiç yorum yok: