6 Eylül 2012 Perşembe

The Balm Hot Mama Allık


Yine birçok blogun yazdığı ve en çok alınan the balm allığı heralde =D Bir de benden okuyun canım ne var =D 

Ürünümüz tabikide en çok tercih edilen, nars orgasm a benzetilen allığımız Hot Mama =)

Diğer ürünlerdeki gibi koruma kabı var hot mamanında.
İçinde çok minik altın ışıltılar bulunan şeftalimsi bir pembe. Daha çok şeftali tonumsu durabilir ama şeftali renkli bir allıkla karşılaştırınca içindeki pembemsilik belli oluyor.

Gerçekten çok çok güzel bir allık. Ben çok severek kullanıyorum. Her tenede gidebileceğini düşündüğüm bir allık.

Bendeki swatchları;

Pigmentasyonu yüksek. Fiyatı 35 lira olması lazım. Gramajı 7.08 gram. Oldukça büyük yani.

Biliyorum okumak bile istemediniz bu postu. Çünkü artık hepinizde var bu allık. Ama belki birkaç kişi kalmıştır diye yapmak istedim ben yinede =)

Herkese mutlu günlerrrrrrrrrrrrrr =)




Hiç yorum yok: