9 Temmuz 2013 Salı

Avene Termal Su Spreyi

 Termal su spreyini eskiden gereksiz bulurdum. Fakat yazın ciltteki harareti aldığını öğrenince ve bende beyaz tenli biri olarak çok etkilenince 50 ml alıp denemek istedim. 
Termal su spreyi birçok işlev için kullanılabiliyor. Makyajı sabitlemek için kullanan çok. Yazın akmaması için kullanılabilir. Bende birkaç kere kullandım oldukça iyi bu konuda. 
Fondöten kullanmadan önce fırçaya sıkarak daha doğal bir görüntü verdiği söyleniyor ben denemedim.
Genelde çok sıcaklayıp bunalınca kullandım ben. Ve hemen etki edip rahatlattı. Sadece yüzüme değil vücudumada sıktım. Bu açıdan çok beğendim ve şimdilerde 300 ml almak için bakınıyorum.

Sizlere gerçekten tavsiye edebileceğim bir ürün. Farklı markalarda da termal su var. Ben en çok beğenilen avene termal suyu tercih ettim.

1 yorum:

zara lookbook 2013 dedi ki...

Bunlar gerçekten çok güzeller ben her yaz bunları tercih ediyorum. Herkese de tavsiye ediyorum.