17 Temmuz 2013 Çarşamba

Bioderma Photoderm Max Spf 50+

 Yaza özel üretilmiş kompakt bir ürün. Spf 50 koruması var.

Ambalajı oldukça şık, ben çok beğendim. Beyaz, plastik ve arkası gördüğünüz gibi ovalleşiyor. 

Ürünü açınca ön kapakta kocaman bir aynası var. ortada ürün ve en altta süngeri var. 

Süngeri oldukça güzel. Ürünü güzel sürüyor. Ama ben fırça tercih ediyorum. Eğer tatile fırça götürmek istemezseniz süngeri oldukça kullanışlı.

Ben fırça tercih ettiğim için ürünün üstünde kıl bırakmalara sebep oldu. Kompakt fondöten tarzında. Sürümü oldukça kolay. Tek kötü yanı renk kısıtlılığı. 2 tonu var; light ve golden. Bendeki ürün light. Ben oldukça açığımdır bu yüzden bana oldukça koyu.Bu yaz güneşlenmediğim içinde yine açık kaldım.Ama
sürümü ve dağıtması kolay olduğundan ciltte çok koyu durmuyor. Bir süre sonrada oturuyor cilde. Bronzlaştığım zaman cildime tam olarak oturacaktır.

Bileğimde farkı göreceksiniz; Bu ilk dağırmadan sürüş

Dağıtılmış hali bu da. Dağıtınca hiç belli olmuyor gerçekten.

Yüzünüze sürdüğünüzde ağırlık hissi yok. Oldukça hafif bir ürün. Cildimde herhangi bir hassasiyete sebebiyet vermedi. Ürün 10 gr. Yazın her gün kullanmaya bitebilecek bir ürün.



*Ürün Bioderma tarafından gönderilmiştir.
**Görüşlerim objektiftir. 

2 yorum:

Unknown dedi ki...

ben de pek seviyorum fakat kullanması sıkıntı fırçayla kullanamıyorum az ürün geliyor ellerimle kullandığımda illa ellerim batıyor falan tekrar almam bu yüzden

mavidunyam dedi ki...

canım ben r.t. ezpert face ile kullanıyorum iyi geliyor onunla. Elle çok zor kesinlikle. Süngeride iyi uyguluyor aslında ?