13 Temmuz 2013 Cumartesi

Clinique Güneş Koruyucu Yüz Kremi

 Cildim oldukça hassasdır ve açık tenliyimdir. Ama birçok yerde okuduğum ve edindiğim bilgilerde hep spf 50 nin aslında daha çok kimyasal olduğu veya sadece saat olarak farkettiği idi. Kendim doktora gidip bilgi alamadım, zamanım olmadı.Zaten sadece şehirde kullanacağım için ve clinique online da spf 30 da indirim görünce kaçırmak istemedim. 

Oldukça beğenilen bir kremdi. Benimde yüz kremine ihtiyacım olunca hemen aldım.Bir yaza 30 ml lik bir yüz kreminin yeteceği düşüncesindeyim.

Ürün beyaz renkte. Ama asla beyaz bir iz bırakmıyor sürünce. Hemen dağılıyor eşit bir şekilde. Yağlı bir ürün değil. Bıraktığı his çok güzel. Emilimi de oldukça kolay. Makyaj yaparken asla beklemek zorunda kalmıyorum. Fazla sürünce asla rahatsız etmiyor. Yapış yapış bir his bırakmıyor.

Cildimde bir yan etki yaratmadı. Ben oldukça sevdim kendisini. Sayesinde peynir gibiyim hala =) Tatile gitmediğimden dolayı  birazda =)

Hala clinique onlineda 30 ml si 29 lira. Bence kaçırılmayacak bir fırsat =) Eğer imkanım olursa yedeklemeyi düşündüğüm bir ürün.

Hiç yorum yok: