29 Aralık 2011 Perşembe

2011 Makyaj EN'leri

Aslında beğendiğim o kadar çok ürün varki. Fakat EN beğendiklerimi seçmek istediğim için bu kadarcıklar. Ve tamamen tesadüf olarak 11 ürün var şuan =) Sol taraftan başlayalım bakalım.
  1. Flormar İkili Allık: 7 liraya alınmış muhteşem bir ürün. İlk allığımdı ve bittikçe alırımda. Kolay kolay biteceğini sanmıyorum.
  2. Avon 4lü Far: Yeşil tonlu yumuşacık farlar. Çok beğeniyorum renklerini ve yapısını. 
  3. İnglot AMC Pudra: İlk pudram. bir buçuk ayda dibini gördüm fakat tam aradığım ürün. Çabuk bitmesi beni düşündürdü açıkçası.
  4. Ecotools Baby Kabuki: Yumuşacık kıllarıyla hassas cildime hiç zarar vermedi. Ve tek bir kıl dökme bile yapmadı.
  5. Mac Pro Longwear Concealer: Mosmor gözaltlarımı kapatacak derecede ve kalıcı.
  6. İnglot Jel Eyeliner: İlk eyelinerım. Zor olur diyenlerin aksine çok güzel çektiğim bir eyeliner. Simsiyah ve kalıcı.
  7. Rimmel 3lü Far: Aradığım kahve tonlarının birarada olması, kalıcılığı ve yumuşak yapısıyla en'lerim arasında.
  8. Maybelline The Falsies Volume Express Black Drama: Kirpiklerimi istediğim gibi uzatıp simsiyah yapıyor.
  9. Sephora Kırmızı Ruj: Tamamen aradığım kırmızı.
  10. Avon Sunset: Nemlendiriciliği ve şeftali tonuyla bayıldığım bir ruj.
  11. Maybelline Ruj: Her makyaja uyan favori renk.


2011 de iyilikler güzellikler, kötülükler, çirkinlikler gördük. İstediğimiz oldu, olmadı. 2011 benim yılım olsun demiştim oldu da. Yaşamadığım güzellikleri yaşadım. Zorlu yollardan geçtim.Üniversiteyi kazandım. Başka bir hayata başladım. Ağladım, daraldım, sıkıldım, mutsuz oldum ama öğrendim birçok şeyide. Pişman değilim 2011den. Umarım 2012 de çirkinlikleriyle birlikte bile güzel olur. Umarım hepimiz 2012 yi güzel bitiririz. Herkese çok güzel mutlu bir sene diliyorummmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm =) 



Ve hadi bakalım sizin en'leriniz neler ??

2 yorum:

Adsız dedi ki...

iyi seneler canım..

kullandığın rimelin markasını bende çok beğeniyorum..

sevgiler :)

luzu dedi ki...

flormarın allığı bende de var.severek kullanıyorum.güzel bir post olmuş.ellerine sağlık:)