23 Aralık 2011 Cuma

Hakkımdaki 100 Şey3

Hakkımdaki 10 maddeden daha bahsedeceğim bir cuma daha geldi. Bakalım kimlerle ortak noktalarım çıkacak bu hafta =)


     1.Ellerim ve tırnaklarım birçok insandan küçüktür. Benim ellerim çok küçük diyenden bile =)

     2. Gözlerim miyop ve renkli lens kullanıyorum 1,5 senedir.

        3. İşaret parmağıma yüzük takmayı çok seviyorum. Ve sadece işaret parmağıma yüzük takıyorum. Değişik yüzükler görünce çıldırıyorum. Bu yüzüğe de şu an bayıldım mesela =)


       4. Arkadan açıklığı olan kıyafetleri severim. Açıklık dediysem öyle abartılı değil tabi =D Boynun hemen altında olanları =)

         5. Bilgisayarımın markası Dell.
      
         6. Sınavlara çalıştığım halde düşük not alma potansiyeline sahip bir insanım.
           7. Elbiselere bayılırım, tek omuzlu elbiselere daha da bayılıyorum. Ama bir tane bile tek omuzlu elbisem yok =)


          8. Her türlü müziği dinlerim.
          9. İnternete girdiğimde ilk facebooka girerim sonra bloggera. (N'olur kızmayınnnn canlarım=) )
         10. Yazım oldukça güzeldir.


     

Hiç yorum yok: