9 Aralık 2011 Cuma

Ödül Ve "Hakkımdaki 100 Şey"1





Gözdecim beni ödüllendirmiş çok teşekkür ediyorum canım =) Hakkımdaki 7 şeyden bahsetmem gerekiyormuş. Marjonun "hakkımdaki 100 şey" postunada hayran kaldığım için bunu ona ekleyerek gideceğim =)

  1. Üniversite 1. sınıf öğrencisiyim.
  2. Sanal alemde 3-5 kişi hariç gerçek kimliğimi hatta gerçek adımı bilmiyorlar. Çünkü ben tanınmak ya da bilinmek istemiyorum.
  3. Doğduğum yer, memleketim ve okuduğum şehirler birbirinden çok farklı.
  4. Burcum ikizler. Bu yüzden bi çok kez aaa iki yüzlü lafını duymak zorunda kaldım. Neden zeki, pratik, becerikli gibi özelliklerini hatırlamazlar bilmem.
  5. Dışardan beni soğuk zannederler, çok suratsız durduğumu düşünüyorum dışarıya karşı.
  6. Gülmeyi çok severim ve bol bol kahkaha atarım.
  7. Minicik ve çabuk kırılan  tırnaklarım var benim =/
Aslında 10 kişiyide göndermemiz lazım ama gönderebileceğim bütün bloggerlara gitmiş o yüzden yapmayan kaldıysa buyursun alsın =)

NOT: Marjo 10 özellik olarak gidiyordu bu 7 olduğu için diğer post 13 olacak.

Hiç yorum yok: