9 Aralık 2011 Cuma

"Ne İstiyorum" Başlıklı Yazımdan Alınanlar

İnternet aşkına diyorummm =) Blogumu ne de çok özlemişim =) Hadi şimdi güzel bir postu okumayaaa ;)

Mac CCB - Mac krem allık istiyordum aslında fakat deepbeauty nin alışveriş blogunda koyu pembe ccb yi uygun fiyata görünce atladım. Bikaç kullandım ve henüz kullanma şeklini, biçimini, duruşunu anlayamadım o yüzden hemen postunu yapamayacağım.

Rimmel 500 Peppermint - Su yeşili, turkuaz gibi bir renkte oje istediğimi hatta bu tanıma en iyi uyan ojenin bu olduğunu söylemiştim. Aylardır bulamıyordum. Bir gün ansızın watsonsa girdiğimde gözgöze geldik hemen koşup adına baktığımda çığlık attım resmen =) Resimlerini çektim en yakın zamanda postunu yapacağım.

İnglot AMC Pudra - Chace in yardımıyla karar verdiğim, Gözde'nin yardımıyla aldığım canım pudram. Yazısı yakında ;)

Watsons Burun Bandı - Son aldıklarımda eklemiştim zaten resmin,. Kullanınca yorum yapacağım demiştim, denedim ve yorumlarımı en kısa zamanda yapacağım.

Trençkot - Çok sevdiğim ve giymekten eskiteceğim =P bir trençkotum var.

Krem Rengi Kot- Rengi krem değil aslında sütlü kahve gibi ama çok seviyorumm bu kotu.

Bol Kot- Şuan ispanyol paça kıvamında olup evime gidince yaptıracak olsamda öyle bir kota sahibim artık.

Ben bir "ne istiyorum" daha yapayım en iyisi =D Baya bir şey almışım çünkü =)

NOT: Öncelikli olarak yazısını görmek istediğiniz makyaj ürünü varsa yorumda belirtin onu yazayım =)

Hiç yorum yok: