22 Nisan 2013 Pazartesi

Avon Kalem Rujlar



Avonun katalogunda görünce hemen alıp denemek istedim.Uygun fiyatını görünce 2 adet sipariş ettim. Aslında o 3 ya da 4 bile olabilirdi =) Ama abartmak istemedim =D

Bunlardan biri reddy to go idi. Yani kırmızı olan. Katalogta daha kiremit rengi bir ton gibiydi. Ama avon kataloguna güven olmazdı ve öyle de oldu. Kıpkırmızı bir kalem ruj geldi. Tamamen can alıcı bir kırmızı bu. Ben bunu hafifleterek sürüyorum.

Diğeri ise think fast pink. Capcanlı mavi alttonlu bir pembe. Hafif sürüldüğünde de çok güzel duran bir renk.

Renklerinin aynısı kaplarında kullanılmış. Ne de iyi edilmiş. Ucu sorunlu yalnız. Bittikçe açmak gerekiyor çünkü geri çevirme özelliği yok. Bu benim için sorun değil tabi.



Elimde yaptığım swatchta parlak duruyor. Ve renkleri hafif gibi duruyor ama öyle değil =)




Think fast pinki iyi yansıttım. Ama reddy to go öyle olmadı. (Farklı ışıklarda çekildiğide o kadar belli olmuşki tenimde =) Hava açık olduğundan pembe iyi çıkmış, kırmızıda kapalı havaya kurban gitmiş sanırım =) )

Kalem rujların yapısı ise yumuşacık. Matlar aslında. Dudağa sürülürken o kadar güzel kayıp gidiyorki mat gibi olduğuna inanamıyorsunuz. Kalıcılıklarıda bence oldukça iyiydi. Ki fiyatlarının indirimli halinin 4,90 olduğu düşünülürse =)

Kesinlikle bu kalem rujlara bir şans vermelisiniz =)

3 yorum:

Unknown dedi ki...

AYNI FİKİRDEYİM CANIM AMA açılıp kapanmada sorun yasıyorum :)

Unknown dedi ki...

benim dudaklarimi biraz kuruttular sizde de oyle bi problem oldu mu?

mavidunyam dedi ki...

kapanmıyor zaten maalesef =) ama bu fiyatlık birşey içinde sorun değil cansucum =)

yesim benim dudaklarım kurudur ama bunlar ekstra bir kurutma yapmadı bende, adeta yumuşacıktılar, altına balm sürüp dene biraz istersen =)