28 Nisan 2013 Pazar

Golden Rose Jolly Jewels (110-116)

Çok oldu bu ojeler çıkalı fakat ben ancak sahip olup sürebildim. İlk tanıtacağım oje 110 numara. Şeffafımsı bir beyaz üstüne kırmızı pul ve siyah tanecikleri var. Çok çok tatlı duran bir oje.Tırnaklarımda çok beğendim duruşunu. Çoğu gören arkadaşımda bayıldı.




116 numara ise, şeffafımsı kırmızı oje üstünde yine kırmızı pullar ve siyah tanecikler olan bir oje. İlk sürdüğümde bunu çok garipsedim. Yakışmadı gibi geldi. Ama sonradan ısındım kırmızıyada. 

Genel sorunları ise 3. günün sonunda pullar iyice kalkmış oluyor -tabi hepsi değil tek tük- üstüne top coat sürseniz bile.Pullar kalkınca soyulmaya başlıyor oje. Ya da çok suda durunca soyuluyorlar.

Ojeler şeffafımsı ama 2 kat sürünce opak gibi duruyorlar. Pullarıda olduğu için tırnak belli olmuyor.

Renkleri çok tatlı, tam baharlık olduğunu düşünüyorum 110 numaranın. 116da özel bir gecede -sevgililer günü,yılbaşı gecesi-iyi gideceğini düşünüyorum.

Fiyatları 6,5 lira.

Siz nasıl buldunuz ? 

Hiç yorum yok: