30 Nisan 2013 Salı

Essence Home Sweet Home Wool-d You Cuddle Me? Allık

 Home sweet home koleksiyonu gelmeden bu allığa vurulmuştum. Ailemin olduğu şehirdeki gratise bir türlü gelmedi, okuduğum şehire gelincede bulamadım burada. Sonra buycosmoda stoğa girdiğini görünce çok sevindim.

Allık şeffaf bir kapta.

Örgü deseni çok şık duruyor. Pembe tarafla karıştırınca mercana yakın çok güzel bir renk çıkıyor. Turuncu tarafı ise oldukça canlı bir ton.

Gün ışığındaki swatchı bu. Soldan sağa; kaıştırılmış renk, pembe kısım, turuncu kısım.

Pembe kısmı tek olarak kullanmadım hiç ama karıştırılmış kısmı ve turuncu kısmı 4-5 kere kullandım toplamda. Gördüğünüz şekilde örgü kısımlarında bir bozulma olmadı. Rengini hemen vermesede vermemezlikte yapmıyor kesinlikle. Kalıcılığı konusunda belirgin bir sorun yaşamadım. Fondöten üstünde kalıcılığı fena değildi.

Plastik koktuğundan çok bahseden oldu ama benimkinden öyle bir koku gelmedi.

Buycosmo.com'da serinin iki allığıda mevcut. Almanızı tavsiye ederim çünkü hem göze hem cebe hitap ediyor =)

Ürün 8 gr ve 9,50 lira.

Hiç yorum yok: