14 Nisan 2013 Pazar

Yeniler ve Buycosmo Alışverişim

Yeni pastel allıkları çok merak ediyordum. Turuncu renkli için gittim almaya ama pembede gözüm kalmıştı. Ve 2 allıktan beşer tane gelmiş olunca ikisinide aldım.
Maybelline göz ürünlerinde %30 indirim vardı.Pink gold oldukça beğenilen bir fardı. Bahara yakışır bir renk olduğundan benimle eve geldi.
Apocalipsleri celestial rengini aldığımdan beri istiyordum. İndirim olmadı bir türlü bende daha fazla bekleyemedim.


Ve buycosmo alışverişim;
Essence home sweet home koleksiyonu çıktığında turuncu allığına vurulmuş ama bir türlü ulaşamamıştım. Buycosmoda olduğunu duyduğumdan beri sürekli bakıyordum ama stokta yoktu. Geçen günlerde geldiğini gördüm ve hemen sipariş verdim. Aynı şekilde golden rose jolly jewels ojelerede ulaşamıyordum.

Aldıklarım küçük olduğundan minnacık bir kutuda geldi. Ne de iyi oldu çünkü sarsılma şansı hiç yoktu.

Gelenler plastik ve cam olunca kırılmasından korkup sipariş notuma iyice paketlenmesini söyledim. Öncedende bu kadar paketliyorlarmıydı bilmiyorum ama iyi paketlenmişti.

Tek tek poşetlere koyulup sıkıca bantlanmıştı yine.

Ve mutlu sonn =) Tester isteğim maalesef bir parfüm testerıyla son buldu. Neden tester konusunda sitelerin, mağazaların cimri olduğunu anlayamıyorum.

Aldıklarım ise; essence home sweet home allık,
essence home sweet home kahve far
golden rose jolly jewels 116 ve 110

Hiç yorum yok: