20 Nisan 2013 Cumartesi

Pastel Spring Blush On 10 - 15

Pastelin bahara özel çıkarttığı o güzel allıkların ikisinide dayanamayıp aldığımı söylemiştim. Kabı çok çok güzel. İçindeki renkle birebir aynı ve motifleri çok şık durduruyor. Kapları plastik.

Arkasında numaraları ve son kullanma tarihleri yazıyor. Son kullanma tarihi yazmak hoş bir detay olmuş bence.

İçinde aynası var. Çiçek motifi allıkların üstünde de var. Turuncu olan bronzer renginde duruyor ama değil aslında.

10 numara çok tatlı bir pembe. Açık tenlere çok yakışıyor. 3 ya da 4 sefer kullandım ve üstündeki desen yıpranmadı henüz.

15 numara ise turuncu ve hafif ışıltılı. Ama ışıltıları yanakta belli olmuyor.

Kokuları pudramsı bir kokuda ama beni rahatsız etmedi. Kalıcılıkları iyi. Pigmentasyonları çok fazla. Duo fibre fırçayla uyguluyorum bu yüzden. Ki kırmızı allığı bile normal allık fırçasıyla uygulayan biriyimdir. Bir de normal allık fırçasıyla dağılmıyorlar gibi.



Ürün 5 gram. Fiyatları ise 9,90 lira.

Artık allıklarım gittikçe artıyor durdurulamaz bir şekilde. İlerleyen zamanlarda şeftali, coral, pembe allıklar gibi bir ayrımda post yazmayı düşünüyorum siz ne dersiniz ? 

Hiç yorum yok: