10 Mayıs 2013 Cuma

Bitenler #5 Ve Çöpe Gidenler

Uzun bir aradan sonra bitenler yazısı yazabildiğime seviniyorum. Ürün alıyorum fakat hiçbirşey bitmiyor. Biriktikçe birikiyorlar sonra =) Ama çok üzgünümki 2 tane kozmetik ürünü bitti =( Bunlardan biri ojeydi ve yerine aynısı alındı zaten.

Bakalım neler bitirmişim;

Bu ürünler şubat sonuna doğru bitti aslında fakat iyice biriksin derken beklediler. 
Yves Rocher Kayısılı Peeling; severek kullandığım bir peeling yeni paket açıldı ve yarısına geldim bile =)
Yves Rocher Nem Maskesi ;Yine sevdiğim bir maske, güzel nem veriyor ve çok güzel kokuyor. Bununda yenisi açıldı =)
Fresh Line Portakallı Tonik; Beklentimin çok üstünde çıkan bir tonikti. Bulduğum an büyük boyundan almayı planlıyorum.
Bioderma Sebium AI Krem; Kullandığımda çok memnun kalmıştım kendisinden. Yedeğini bile depolamıştım fakat global krem firma tarafından gönderilince şuan onu kullanıyorum. Global bitince yedeğini açacağım. Sivilcelerime iyi gelen bir kremdi.

I Love Strawberries&Milkshake Vücut Peelingi;  Uygun fiyatını görünce alıp kullanmak istedim. Kokularına baktığımda en çok bu hoşuma gitti ama banyoda kullanırken nefret ettim kokusundan. Çok yoğun ve değişik bir kokuydu. Yapısı ise hassas cildime zarar vermedi. Duş jeli gibi kıvamı ve köpürmesi, tanecikleri ise acıtmadı canımı. Bu açıdan sevdim ama kokusundan dolayı bir daha almam.
Loreal Hassas Gözler İçin Makyaj Temizleyici; Oldukça memnun kaldığım, kokusunu sevdiğim, gözlerimi hiçbir şekilde yakmayan bir temizleyiciydi. Şuan elimde farklı markanın 2 tane temizleyicisi olduğundan kullanmıyorum ama ilk indirimde hemen stok yapacağım =) 
Garnier Göz Roll-On ; Kullanıldığından etki eden bir roll-ondu. Genetik gözaltlarıma çok bir etkisi olmamıştı ama hafifletmişti koyulukları ama kullanmayı bırakınca eski haline geri döndü. Bozulmuştu bende artık attım.
Maybelline Cat Eyes Maskara; Beklentim yüksekti bu üründen ama hiçbir etkisi olmadı kirpiklerime. Sevmedim. Bir daha almayacağım. Başka çeşitlerinden memnunum ama.
Flormar 352 oje; Bu bordo rengi çok seviyorum. Yarısından daha az kalmıştı ama kurumuş artık. Bende yenisi aldım ve eskisini atıyorum. 
The Body Shop Shea Body Butter Sample; Kokusu tam bir bebek kokusu. Kokladığım anda sanki bebek kokluyormuşum gibi hissettim. Çok sevdim kokusunu. Emilimi oldukça kolay. Sürümüde çok kolay. Body Shop olan bir yere gittiğimde ilk alacağım ürün kendisi çok sevdim.
Fresh Line Athena Day Cream; Değişik bir kokusu var, zeytinyağlı gibi ? Aman aman bir etkisini görmedim bu yüzden çok da önemsemedim.
Sephora Fondöten Sample;Sevgili Arzu ablanın gönderdiği minik hediyelerden biriydi. Rengi medium bana koyuydu bu yüzden. Ama sürdükten sonra cilt tonuma oturdu ve koyuluğu göze çarpmadı. Kapatıcılığı fena değildi. Çok da dikkat ederek kullanmadım. İçinde hala var, bu sefer dikkatli kullanıp beğenip beğenmeme durumuma bakmak istiyorum.

Flormar Makyaj Temizleme Mendili; Paket paket bitirdiğim bir üründü. Normalde bioderma h2o kullanıyorum fakat yolculukta ya da üşendiğimde makyaj çıkartmak için iyi oluyordu. Biraz cildimi acıtıyordu. Çok sert bir mendildi. Yerine neutrogena aldım ve ondan çok memnunum şuan.


Bitirdiğim ürünlerin yerine aynısının yenisi geldiğinden bitirip bitirmediğimi anlamadım desem yeridir =) Artık kozmetik ürünü bitirmek ve yerine daha farklı markaların ürünlerini denemek istiyorum =) Yakında bir project pan ' e girsem fena olmaz sanırım =D

Hiç yorum yok: