4 Mayıs 2013 Cumartesi

Maybelline Color Tattoo Pink Gold

Pink Gold rengi ülkemize yeni geldi sayılır. Herkes pink gold almak için can atarken ben hiç düşünmemiştim. Geçen watsons alışverişimde alsammı diye bakarken tam baharlık bir renk olduğunu düşündüm. Ve almış bulundum.

Adı pink gold ama içindeki altın ışıltılar yok maalesef. Pembenin çok güzel bir tonu ama o gerçek.


Biraz saydam gibi. Yani on and on bronzedaki gibi tamamen opak değil. Bugün makyaj yaparken birkaç kat uygulamam gerektiki bu pembeliği yakalasın. Varla yok arası bir makyaj isteyenler için ideal olabilir ama. 

Altına baz uyguladığımdan kalıcılığı hakkında çok bir fikrim yok ama kalıcılığı diğer renklerine göre daha az diyenler çoğunluktaydı.

Krem farları daha çok sevmeye başladığımı farkettim =) Siz nasıl buldunuz pink gold'u ?

Fiyatı 16 lira civarı.

Hiç yorum yok: