28 Mayıs 2013 Salı

Rimmel Match Perfection Concealer (030 Classic beige)

Beğenilen bir ürün olunca bende concealer delisi olunca ilk indirimde aldım hemen.
Ben 130 numarasını tercih ettim tam gözaltlarımla örtüşüyor rengi.


Fırçalı bir yapısı var. Ürünü sıkınca fırçasından çıkıyor. Ben ellerimle ya da inglot 4ss ile uyguluyorum.


İkinci fotografta  alt kısımda dağıtılmış halini görebilirsiniz.
Sorunlu gözaltlarımı artık herkes biliyor artık. Bu ürün maalesef benim gözaltlarımı kapatmadı. İlk başta hafif kapatıyor gibi geliyor ama bir süre sonra farkediyorumki açılmış morluklar. Kalıcılığıda çok başarılı değil maalesef. Uzun saatler dışarıda olduğumdan kalıcı olmasına dikkat ediyorum. Sorunsuz gözaltınız varsa iyi bir ürün ama. Ya da corrector üstüne iyi bir ürün.

Ürün 14 lira ve 7 ml.

Hiç yorum yok: