16 Mayıs 2013 Perşembe

Loreal İnfallible Krem Farlar - Hourglass Beige & Permanent Kaki



Ülkemize geleli baya oldu ve ben ancak alabildim bu farları =D Tercihim hourglass beige ve permanent kakiden yana oldu. Mürdüm rengide dikkatimi çekti ama bir başka zamana bıraktım.

Ürünlerin alt kısmından tam renklerini görebiliyorsunuz.

Üstünde koruyucu kapakları var. Çevirip açmalı zannediyordum ben bunları ama değilmiş. Direk kaldırabiliyorsunuz.
Krem far olarak bahsediliyor ama parmağınızı sürdüğünüz anda da anlıyorsunuzki daha pudramsı. Oldukça yumuşak yapıdalar. Ben aldığımdan beri 2-3 kere kullandım ve hepsinde de parmaklarımla uyguladım. Çok kolay oldu sürümü. Kontrolü güzel sağlanıyor.

Hourglass Beige; Şampanya renginde ve ışıltılı. Güzelce dağıtmazsanız biraz fazla parlak duruyor bence. Aydınlatma amaçlı kullanabilirsiniz kaş altına ya da göz pınarlarına.Ben daha çok göz kapağıma yayıp gölgelendirme amaçlı farklı bir far sürdüm.
 Permanent Kaki ise; oldukça güzel bir yeşil tonu. Sanırım birçok göze yakışacaktır. Cart bir rengi yok oldukça soft bence rengi. Hourglass Beige renginden daha çok sevdim diyebilirim. 

Fiyatları ilk çıktığında 25 liraydı ve 30 lira olmuşlar artık.Ben pahalı buldum diyebilirim. Anneler günü indirimiyle 16,8 liraya geldi bana.

Tonları aynen gördüğünüz gibi. Maybelline color tattoolardan oldukça farklılar bence ve bunun hakkında bir yazı olacak 2 gün sonra =) 

3,5 gramlar ve fiyatları 30 lira.

Hiç yorum yok: