30 Mayıs 2013 Perşembe

Son Zamanlarda


 Benim için olay olan r.t. fırçalarım nihayet geldi. 1 ay olacak nerdeyse ama ben henüz kullanamadım bile. Okulum çok yoğundu bu yüzden hiç fırsatım olmadı.


Ayakları bile hassas insanımdır =D Ayakkabılar hemen yara yapar. Ve yaz gelip spor babetler, dolgu topuklar giyerken ayağımın arka kısmında hep bir yara bandı olur.

Limonata severim ama Uludağ limonatayı ayrı severim. Benim için limonata budur. Yazın bir numaralı içeceğimdir kendisi.

Special K yeni atıştırmalık çıkartmış. İkisinide çok sevdim. Üstelik çok ucuzlar ve kalorileri az.

Kaş dolduran bir insan değilim bu yüzden hiç kaş ürünüm yok. Avon katalogunda asansörlü kalemi görünce alıp denemek istedim.


Yoğun bir okul hayatım oldu son zamanlarda. İnternetin i sini göremedim. Ama yazılarımı ayarlamıştım =) Son zamanlarda hiç makyaj yapmadım. 2-3 haftayı geçti. Arada yapabildiklerim ise bunlardı =) 


2 yorum:

Adsız dedi ki...

Ne güzel bir yazı olmuş!
Ben de yapsam mı ki???

mavidunyam dedi ki...

Tesekkur ederim =) bence yap cok zevkli oluyor okumasida yazmasida =)