12 Mayıs 2013 Pazar

Yeniler; Mac, Amazon, Watsons

 Öncelikle foroğrafların kalitesi için özür dilerim, artık uzatmak istemediğimden, yazı gecikeceğinden ve uzun zamanda bu ürünlerin fotoğraflarını çekemeyeceğim için böyle oldu.

Amazondan sipariş verdiğim Real Techniques fırçalarım geldi. Henüz hepsini kullanmadım. Kullandıkça yorumlayacağım. Bir sonraki yazımda amazondan alışverişle ilgili olacak =) Aldıklarım; core collection, expert face brush, fine liner brush.

Mac online açıldı fakat bunları bana sevgili Chace alıp gönderdi. Onlineda bazı ürünler stok dışı gözüküyor. Uzun zaman para biriktermem sonucu aldım bunları =) Yoksa biranda alamazdım =D

Aldıklarım; Brush Cleanser
Harmony
Mac Creme Cup ruj
Pro long wear concealer
217 fırça
Studio sculpt fondöten ve pro long wear fondöten sampleları

Anneler günü indirimden şehrimde gratis olmaması sebebiyle watsonsdan faydalandım.
Uzun zamandır istediğim Loreal İnfallible krem farlarından Hourglass Beige, Permanent Kaki
Rimmel Match Perfection concealer
Rimmel day 2 night rimel
Maybelline fondöten  (az kaldı bendeki yedekledim)
2 tanede silikon ayakkabı içi ağrı azaltıcı =P çok güzel tanımladım =D Watsonsta turkcellilere %44 vardı, silikonlu kalıplarda 7 liraya düşmüş ve 1 alana 1 bedava vardı.

Herkese mutlu alışverişlerrr =)

Hiç yorum yok: