12 Ağustos 2013 Pazartesi

Burt's Bees Limonlu Tırnak Kremi

Adı kütikül kremi diye geçse de bence çok iyi bir tırnak kremi.
Tırnaklarıma çok özen gösterdiğim şu sıralarda oldukça iyi gelen bir krem oldu.

Kapağını açar açmaz limon kokusu sarıyor hemen. Tırnak kenarlarım oldukça kurudur. Sürekli krem sürsemde fayda etmiyordu. 

Bu krem ise oldukça yumuşatıp o kuru görüntüyü gideriyor. Siz banyo yapana kadar da kurumuyor tırnak kenarlarınız tekrar.

Burt's Bees doğal bir marka. 

Benim nasıl uyguladığıma gelirsek; banyodan çıktıktan ya da ojeden önce parmağımla az bir miktar alıp tek tek tırnak kenarlarına ve tırnaklarıma sürüyorum. Daha sonra masaj yaparak iyice yediriyorum. Kısa bir süre sonra da tamamen emiliyor. İçeriğindeki limon sayesinde tırnakları güçlendiriyor da. 

Ben bu kremi çok sevdim. Hem doğal içerikli hem tırnak etlerim yumuşacık hem de tırnaklarımı güçlendiriyor. 

15 gr olduğuna bakmayın sadece tırnaklara kullanılacağı için uzun zaman gidecektir. 
Fiyatı ise 34 lira.

Hiç yorum yok: