4 Ağustos 2013 Pazar

Bioderma Ailem

Hassas cildime uygunluğu ile çok sevdiğim bir marka. Şu anki bioderma ailem bu şekilde.

Sebium AI  : Sivilce lekelerim için kullanmıştım ve gözle görülür bir azalma almıştım. Bitirdim bir kutu ve bu da yedeği.

Sebium Global: Bu ürün hem sivilceleri hem siyah noktaları azaltmayı vadediyor. Sivilelerim çıktığında hemen bundan lokal olarak uyguluyorum ve büyümeden önlem alıp küçültüp kurutuyorum. Siyah noktalarımda alındığı zaman kullanıyorumki gözenekler tekrar dolmasın.

Sebium Gel: Sivilceli ciltler için yüz yıkama jeli. Köpürtmesi kullanması çok zevkli. Yüzümü temizlediğine inanıyorum. Bende çok az bir germe yaptı.Nemlendirme yapınca geçiyor bu. Kullandığım yüz yıkama jellerinin çoğu böyle. Birçoğunda daha fazla germe yapmış bu ürün. Deneyip almakta yarar var.

Sensibio H2O: Bu üründen bahsetmeme gerek var mı bilmiyorum. Oldukça sevilen ve benimde sevdiğim bir makyaj temizleme ürünü. Asla vazgeçmeyeceğim bittikçe alacağım bir ürün.

Sebium AI Correcteur: H2O'dan sonraki favori bioderma ürünüm. Sivilceli olduğunuz dönemdeki ten ürününüz. Ben çok memnunum. Bitince yenisi alınacak kesinlikle.

Photoderm Max Spf 50+ : Yaz ayları için ideal bir ürün. Oldukça hafif ve güneş korumalı. Biraz koyulaştıktan rahatlıkla kullanabilirsiniz. 

Benim denediğim beğendiğim bioderma ürünlerim bunlar =) Sizin bioderma'dan favorileriniz neler ?



4 yorum:

ilke Çevik dedi ki...

h2o ve photoderm dışında diğerlerini severek kullanıyorum :)

mavidunyam dedi ki...

h2o yu kesin denemelisin =)

Unknown dedi ki...

H2O YU O KADAR MERAK ETMEME RAĞMEN HALA KULLANMAYA DENEMEYE VE YORUMLAMAYA FIRSAT BULAMADIM :)

mavidunyam dedi ki...

bir an önce denemelisin =)