26 Ocak 2012 Perşembe

Bioderma Sensibio H2O

Bu ürünü birçoğunuz denediniz ya da okudunuz. Ama ben daha yeni deneme fırsatı bulabildim. Ve iyiki de denemişim diyorum.
Cildim oldukça hassastır benim. Bu yüzden hassas ciltlerede uygun bir temizleyici kullanmak istedim. Çok güzel bir temizleyici. Cildimdeki fondoteni, allığı hiçbir şey kalmadan temizledi. Rimelimi ve kalemimide çıkarttı. Üstelik gözüme kaçmasına rağmen yakmadıda. H2O yu hem ciltte hem de gözlerde kullanabiliyorsunuz. Kokusuz bir ürün. Su gibi kıvamı.

Arka kısmında da özellikleri ve kullanım şekli yazmakta zaten. Kesinlikle tavsiye edeceğim alın diyeceğim bir ürün. Ben çok sevdim ve çok beğendimm =)

*Bu ürünü denemem için bana gönderen Ezgi Hanım'a çok teşekkür ederim =) İlgileri ve çabuklukları içinde ayrıca teşekkür ederim =)

Hiç yorum yok: