20 Ocak 2012 Cuma

Flormar Pembiş Allık

Bu allığı yazmakta gerçekten çok geciktim. Bunu benden isteyen izleyicimden çok özür diliyorum =( Ama o kadar yoğundumki, tatilde blogumla doğru düzgün ilgilenebiliyorum ve resimlerini anca dün çekebildim.


Flormarda ucuz ürünlerin olduğu kısmı kurcalıyordum. Bu şirin allığı gördüm. Ellenmemiş, dokunulmamış. Hmm acaba ne kadar dedim. 4,5 tl demesinlermi. Acaba iyi renk verirmi deyip ben parmağımı daldırdım. Sevdim renk verişinide. İstediğim bebek pembesi allıktı işte. Numarası yazmıyor altında o yüzden şimdi hangi numara bilmiyorum.

Burda koyu çıkmış ama biraz daha açık bir pembe. Fırçasını hiç kullanmadım. Ama yumuşak kıllı bir fırçası var. Yapı olarak sert bir allık ama rengini güzel veriyor. Sert olduğundan defalarca kullanmama rağmen azalma olmadı.
Soldaki dağıttığım hali, sağdaki dağıtmadan sürdüğüm hali. Gül kurumsu duruyor burdada ama biraz daha açık. Yanakta duruşu değişiyor tabi biraz.

Ara sıra flormarın o kutusunu kurcalayın. Hiç çekinmeden hem de =)

2 yorum:

lush dedi ki...

numarasını yazsaydınız çok iyi olurdu

mavidunyam dedi ki...

yukarıdaki yazıdada belirtmiştim numarası yazmıyor.