23 Ocak 2012 Pazartesi

Soru - Cevap =)

Blog okumayı çok seviyorum. Eğer güzel fotoğraflar çeken, güzel yorumlayan biriyse daha da seviyorum. Twitterda sık sık Pınar'a blogunu okumayı çok seviyorum deyip duruyorum zaten. 2 gündür blogunu yine tamamen okuyorum. Tam da şimdi daha sonra bende yaparım dediğim bir soru - cevap çıktı. Geçen sene herkes yapmıştı bu soru- cevabı. Hadi bakalım birde ben cevaplandırayım =)

CİLT BAKIMI
1.Yüzünü günde kaç kere yıkarsın?
Sabah, akşam bazende aralarda yıkarım.

2.Cilt tipin nedir?
Fazlasıyla hassas. Biraz karma gibi.

3.Şu an kullandığın yüz yıkama ürünün nedir?
Nivea visage pure effect all in 1

4.Peeling yapar mısın?
Peeling ürünüm banyoda, ailemin yanında olduğum zamanlar banyodan banyoya yapıyorum.

5.Peeling ürünün ne marka?
Garnier ın 3ü 1 aradası

6.Nemlendiricin nedir?
Nivea visage gündüz kremi. Hassas ciltler için.

7.Çillerin var mı?
Yok

8.Göz kremi kullanıyor musun?
Hayır kullanmıyorum.

9.Cildin akneye meyilli midir?
Stresten çıkıyor arada birkaç tane. Ama bu yaşlarda çok normal. Onun dışında meyilli değil.

10.Güneş koruyucu kullanıyor musun?
Hayır desem =D

MAKYAJ
11.Fondotenin nedir?
Yeni aldım. İlk fondotenim. Maybelline affinitone.

12.Kapatıcı kullanıyor musun?
Mor gözaltlarına sahip biri olarak evettttt.

13.Makyaj alt tonunu biliyor musun?
Sarımsı bir alttonum var. Mac te NC yim yani.

14.Takma kirpikler hakkında ne düşünüyorsun?
Hiç takma kirpik kullanmadım. Kullanmayı bilende çok güzel duruyor.

15.Rimelinizi üç ayda bir atıp değiştirmeniz gerekiyor, ne düşünüyorsunuz?
Kokusunda, yapısında değişme yoksa atmıyorum tabikide =D 

16.Hangi rimeli kullanıyorsun?
Maybelline Black Drama

17.Sephora mı Mac mi?
Gözüm mac e daha çok takılıyor.

18.Makyaj yaparken en çok hangi alet edavattan faydalanırsın?
Ellerrr =) Fırça, aplikatör.

19.Far bazı kullanıyor musun?
Hayır ama almayı çok istiyorum.

20.Ya yüz için?
Hayır.

21.En sevdiğin far marka ve numarası?
Şu an en secdiğim Rimmel 3lü farlarında kahve olanı. 621 ORION

22. Kalem/likit/ jel eyeliner hangisini tercih edersin?
Jel eyeliner kullanıyorum ve çok memnunum.

23.Makyaj yaparken kaç kere gözünü çıkarma tehlikesi atlattın :D ? 
Oluyor arada ama nadir =D 

24.Pigment farlar hakkında ne düşünüyorsun?
Mac ten sample almıştı bir tane. Çok hoş ürünler ama ben pek kullanmıyorum.

25.Mineral makyaj malzemeleri kullanıyorumusun?
Everday mineral'in kapatıcısı var.

26.Favori rujun nedir?
Maybelline rujum şu an numarasını bilmiyorum. Bakmayada çok üşeniyorum =D

27.Peki gloss?
She nin şeftali tonundaki glossu.

28.En sevdiğin allık hangisi peki?
Bütün allıklarımı çok seviyorum ama Flormar ikili allığım bende bir başkadır.

29.eBay'dan makyaj alışverişi yapıyor musun?
Hiç yapmadım.

30.Market kozmetikleri hakkında ne düşünüyorsun?
Çok severim kendilerini. Flormar,Maybelline,Rimmel gibi..

31.Hiç profesyonel makyaj eğitimi almayı düşündün mü?
Az çok ve kendime yetecek kadar biliyorum. Beğeniliyorda. Ama bigün neden olmasın =) Chace'den alabilirim hatta çok da zevkli olur onunlaa =)

32.Makyaj yaparken sakarlık yapar mısın?
Arada sırada rimel fırçasını gözüme sokabiliyorum o kadar sanırım =)

33.En nefret ettiğin makyaj hatası?
Bembeyaz gözaltları,abartılı makyajlar.

34.Canlı renkli makyaj ürünlerimi yoksa doğal tonları mı tercih edersin?
Yerine göre değişir.Ama daha çok doğal.

35.Makyajını hep beğendiğin bir ünlü söyler misin?
Hilary Duff ve Ebru Gündeş

36.Eğer ömrünün sonuna kadar tek bir makyaj malzemesi seçmen gerekse?
Rimelllll

37.Hiç makyajsız dışarı çıkar mısın?
Tabikide çıkarım.

38.Makyajsız nasıl gözüktüğünü düşünüyorsun?
Hastamsı gibi yorgun gibi. Çünkü mor gözaltları ve bembeyaz bir surat buna işarettir =D 

39.Sence EN İYİ makyaj koleksiyonuna sahip mrka?
Mac

40.Makyaj hakkında genel olarak ne düşünüyorsun?
Eğlenceli ve çok zevkli birşeyyy =)

Herkese iyi akşamlarrrrrr =)



 

Hiç yorum yok: