26 Ocak 2012 Perşembe

Yeniler #4

Bir Watsons alışverişi tabikide =)
Maybellineleri 3 al 2 öde kampanyası varken almıştım. Geri kalanını geçen hafta aldım. Bakalım neler almışım ;
  • Watsons fondoten süngeri: Çok övüldü merak ediyorum bende. Henüz denemedim.
  • Watsons 2li kağıt törpü
  • Maybelline Black Drama: Bir tane bitirdim. Bu ikincisi. Bu kadar çok beğendiğim ürünü neden hala yazmış değilim anlam veremedim =D 
  • Maybelline Affinitone Fondoten: İlk fondotenim ünvanını kazandı kendileri =D Yakında yazısı burda olacak.
  • Maybelline Dream Touch Blush: Çok beğenilen bir krem allık. Yazısı yakında.
  • Tırnak Stickerı
  • Vaseline Krem

Öncelikli olarak yazmamı istediğiniz bir ürün var mı ? =)

5 yorum:

bakimblog dedi ki...

canım affinitone fondoten'den cok memnun kalırsın muhtemelen. mat bıtıslı ve ciltle uyum saglıyor. kapatıcılıgı da fena degıl, ortadan biraz fazla dıyelım :)

ama watsons'ın fondoten sungerını hıc begenmemıstım ben :S o yuzden beautyblender aldım zaten :)

gösde dedi ki...

çok güzel şeyler almışsın tatlişko güle güle kullan :)
affinitone alınmışşş sen de beğenirsin umarım :)) fondç süngerine geçen gün ben de baktım ama bitmişti alamadım :/ black dramayı ben de çok sevdim allık da çok güzelll

mavidunyam dedi ki...

ilk kullandığımda pek beğenmemiştim Gamzecim ama zamanla sevdim =) Süngeride henüz kullanmadım o yüzden hiçbir şey diyemiyorum =)

Sağol tatlışkom benimm =) evvett, sanada sormuştum zaten, yorumların doğrultusunda alındı ;) vereyim sana süngerimi tatlımm =) evet black drama gerçekten çok hoş, allıktaa =)

özge dedi ki...

güzel günlerde kullan tatlım bu tırnak süslerinden bende aldım çok hoş duruyorlar:)

mavidunyam dedi ki...

teşekkür ederim özge ablacım =) bende daha farklılarıda var ama nazar boncuklu çok istiyordum =)