21 Ocak 2012 Cumartesi

Mac CCB - Premeditated

Mac krem allık istiyordum. Şehrimde mac olmadığından beklemedeydim. Özge ablamın satış blogu deepdükkanda bu mac ccb yi gördüm. Hemen özge ablayla iletişime geçtim. Sonunda kavuştum kendisine =)
Mac ccb ler kullanım şekillerine göre yanakta, göz kapağında ve dudakta kullanılabilmekte. Ben genelde allık olarak kullanıyorum çünkü bunun renginde bir rujum var.
Üstünde parmak izleri var çünkü tamamen parmaklarımla uyguluyorum. Oldukça yoğun yapılı bir ccb. Yalnız biraz yoğun sürmekte fayda var çünkü yanaklarım kısa bir zaman sonra emiyor birazını.
Soldaki direk sürülmüş hali, sağdaki dağıtılmış hali.
Ürün 3.2 gr. Küçücük geliyor insana eline alınca ama azıcık kullanıldığı için uzun sürede tüketilebilecek bir ürün.

Özge ablaya burdan tekrar teşekkür ediyorum. Yaptığım alışverişten çok memnun kaldım. Bana çok yardımcı oldu. Ufak hediyesi içinde çok teşekkür ederim kendisine =)

7 yorum:

özge dedi ki...

aa canım ben unutmuştum bile:) beğenerek kullanmana çok sevindim, hakkımdaki düşüncelerin içinde ayrıca mutlu oldum:) güle güle sür sürüştür:)

justuntitled dedi ki...

Güle güle kullan pembiş yanak ^.^

mavidunyam dedi ki...

çok teşekkür ederim özge ablacım =)

sağol tatlım :* zaten pembiş yanaktım tam oldum =D

bakimblog dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
mavidunyam dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
bakimblog dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
mavidunyam dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.