18 Ocak 2012 Çarşamba

Avon Colortrend Farlar

 Avonun gençler için üretilen serisi aslında colortrend. Canlı renklerden oluşuyor genellikle. Uygun fiyatlarıyla gönlümü çelmişlerdi benimde. Sonra denediğimde verdikleri güzel renklerle dahada çelinmişti gönlüm fakat gel gör ki kalıcılık sıfırrr. Sürdükten bir kaç saat sonra yok olup gidiyor. Nereye gittiklerini gerçekten anlamıyorum. Çizgilerde hafifçe varlar ama ya geri kalanı? Eğer renk versin, 4 - 5 lira birşey olsun kalıcılık felan aramam diyorsanız tam sizlik. Yumuşak yapıda değiller. Biraz setler. Ama renk vermesinde hiçbir sorun yok. Özellikle yeşil olanın rengi baş tacım.




4 yorum:

özge dedi ki...

yapılarını çok sert bulmuştum kullandığım dönem...

mavidunyam dedi ki...

evet sert yapıdalar, özelliklede pembe olanı..

itsbea dedi ki...

baz kullanmayı denedin mi?=)

mavidunyam dedi ki...

çok istedimde deneyemedim itsbea yaa =) artdeconunkini almak istedim fakat bulamadım felan kaldı öyle =)