28 Ocak 2012 Cumartesi

Golden Rose Matte - Mor

Golden Rose dan gelen hediyelerimi paylaşmıştım sizlerle. Mat ojesini çok merak ettiğim için hemen denedim tırnaklarımda.
Rengine resmen ba-yıl-dım. Çok çok güzel bir mor.
Şişesi çok güzel düşünülmüş. Kalın mat bir cam, kapağıda mat. Mat oje olduğunu her yerde vurgulamış Golden Rose.

Tek katta opak olmalarını sevdim. Matlığıda gayet iyi. Çabuk kurudular.
Önceki ojemden ve yeni sürümümden kalan kalıntıları görmektesiniz burada. Ama ben elimde fark edemedim onları. Makro çekim olunca herşeyi açığa çıkartıyor.

Ben denedim beğendim. Mat oje sevenler alabilirler. Ürün 11.5 ml.




*Ürün denemem için firma tarafından gönderilmiştir.

2 yorum:

justuntitled dedi ki...

Bu renk mat olunca ayrı bi güzel göründü yahu :)

mavidunyam dedi ki...

çok güzel duruyor bebeğim gerçektendee =)